Pirkimo sąlygos ir taisyklės

Strikeball.lt internetinės parduotuvės klientai pateikdami užsakymą prekių įsigijimui privalo nurodyti šiuos duomenis: pirkėjo vardas ir pavardė, kontaktinio tel. numeris, pristatymo adresas, el.pašto adresas.

Norint užsakyti prekes nebūtina registruotis Strikeball.lt svetainėje, tačiau registracija supaprastina pirkimo procesą ir leidžia bet kuriuo metu sekti užsakymo / siuntos būseną.

Visi užsakymai, kurių prekių krepšelio suma viršija 199 EUR yra siunčiami nemokamai (paštu arba LPEXPRESS paštomatu).

Strikeball.lt kataloge nurodytos kainos su įskaičiuotu 21% PVM.

Klientui pasirinkus atvykimą į Strikeball.lt sandėlį (Vilniuje arba Kaune) ir apmokėjimą už prekes prekių atsiėmimo metu, būtina atsižvelgti į prekių pasiekiamumo laukelį. Prekės pažymėtos "Pasiekiamumas:Yra" gali būti išduodamos klientui atvykus į vietą ir apmokant atsiėmimo metu.

Jeigu prekės pažymėtos "Pasiekiamumas:Pristatymas per 14 d.d.", tokiu atveju prekės importuojamos tik gavus pilną kliento apmokėjimą už užsakymą. Po apmokėjimo ir prekių pristatymo į pasirinktą sandėlį (per 14 d.d.), klientas atsiimti prekes gali atvykęs į vietą.

Elektroninėje parduotuvėje rodomos nuotraukos yra iliustracinės. Gaminys, jo komplektacija ar spalva gali nežymiai skirtis nuo nuotraukoje parodytų prekių.

Kliento pareikalavimu, į Lietuvą importuojami individualūs užsakymai. Vykstančio individualaus importo metu, arba 14 d. po individualiai klientui importuotų prekių pristatymo, klientui atsisakius kokybiškų prekių, taikomas prekių parsiuntimo atgal į užsienio valstybę mokestis (skaičiuojamas pagal importuotų prekių svorį ir gabaritus). Šis siuntimo mokestis netaikomas jokioms per 14 d. gražinamoms prekėms, įsigytoms iš Strikeball.lt sandėlio.

    Užsakymo pateikimas:

Išsirinktą prekę (-es) įsidėkite į pirkinių krepšelį.

  1. Spauskite "Pradėti pirkimą" ir būsite nukreipti pas užsakymo suformavimo vedlį.
  2. Pirkimą atlikti galėsite prisijungę prie savo paskyros arba naudodamiesi „Svečio“ forma.
  3. Įvedę pristatymo adresą ir mokėtojo duomenis pasirinksite pristatymo būdą.
  4. Jeigu pristatymo būdu pasirinkote „LP Express“ arba „Autobusų siuntas“, užsakymo komentaruose būtinai nurodykite į kurį terminalą / stotį norite gauti prekes. To daryti nereikia, jeigu pristatymo būdu pasirinkote „Registruotas pašto siuntinys“.
  5. Pasirinkite apmokėjimo būdą. (Jeigu pasirenkate mokėjimą grynais atvykus, nurodykite kokiame mieste – Kaune ar Vilniuje, norite atsiimti prekes.)
  6. Apžiūrėkite suformuotą užsakymą ir spauskite „Patvirtinti“. Jūsų nurodytu el.paštu bus atsiųstas užsakymo ID numeris, kuris yra būtinas apmokėjimui. Atlikdami banko pervedimą šį numerį nurodykite mokėjimo paskirties laukelyje: „Užsakymo ID ***” . Nieko papildomai nurodyti nereikia.

Visos apmokėtos prekės yra išsiunčiamos per 1 - 2 d.d. nuo gauto apmokėjimo, nebent internetinės parduotuvės užsakymo formoje nurodyta kitaip (pvz. išankstiniai užsakymai). Didžioji dauguma užsakymų yra išsiunčiami tą pačią dieną.

Po 5 darbo dienų, nuo užsakymo patvirtinimo momento, neapmokėti užsakymai panaikinami.

Prekių grąžinimo sąlygos

Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsnio 1 dalies nuostatomis.

Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jeigu:

• grąžinama prekė yra originalioje tvarkingoje pakuotėje;

• prekė yra nenaudota ir nesugadinta;

• prekė nebuvo mechaniškai ardyta (nepažeistos garantinės plombos);

  prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės, maišeliai ir kt.);

  grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;

  grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.

 

Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jeigu:

 

•  prekės buvo pristatytos pagal pirkėjo individualų išankstinį užsakymą;

  prekės buvo panaudotos, ne pilnos komplektacijos, apgadintos;

  kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.


Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:


  prekių supakavimą;

  prekių grąžinimą registruota siunta, mūsų nurodytu adresu.

 

Prekės gražinimo pareikalavimas gali būti atmestas jeigu buvo padaryti prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.

 

Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės pirkėjo teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo skirtumą).

 

Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, būtina pateikti laisvos formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo ID, data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų grąžinimui. 

 

Pardavėjui gavus grąžinamas prekes, įvertinus jų kokybę ir patvirtinus gražinimą, per 15 dienų nuo prekių gavimo sumokėta pinigų suma už prekės kainą pervedama į pirkėjo sąskaitą.

 

Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjui tenka visos su jų grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.


Garantijos trukmė ir sąlygos


Visoms parduodamoms prekėms yra taikoma gamintojo garantija nuo gamyklinių defektų.

Garantinis laikotarpis yra pradedamas skaičiuoti nuo prekės pristatymo datos.


Garantija nėra taikoma savaime susidėvinčioms dalims, kurios savaime susidėvi naudojantis produktu ir jų darbo trukmė priklauso nuo naudojimo intensyvumo. Tokios dalys yra: dantračiai, akumuliatoriai, pakrovėjai, vožtuvai, tarpinės. Šioms dalims yra taikoma 30 d. garantija.


Įsigijant atskiras sudedamasias dalis ir priedus (dantračiai, motorai, stūmokliai, cilindrai, dėtuvės, korpuso dalys ir pan.) garantija taikoma tik tuo atveju, kai priedai ir dalys yra sumontuojamos Strikeball.lt servise arba yra gaunamas patvirtinimas iš pardavėjo - Strikeball.lt, apie detalės tinkamumą konkrečiam kliento ginklui. Strikeball.lt neatsako už pažeidimus, kilusius klientui neteisingai pasirinkus dalis arba atlikus detalių pakeitimus, kurie nėra suderinami su jo turima įranga. 

 

Kyla klausimų? Susisiekite:

shop@strikeball.lt 

Kontaktinis tel.nr.: +370 658 24426