Pirkimo sąlygos ir taisyklės
Strikeball.lt
internetinės parduotuvės klientai pateikdami užsakymą prekių įsigijimui privalo
nurodyti šiuos duomenis: pirkėjo vardas ir pavardė, kontaktinio tel. numeris,
pristatymo adresas, el.pašto adresas.
Norint užsakyti prekes nebūtina registruotis Strikeball.lt svetainėje, tačiau registracija supaprastina pirkimo procesą ir leidžia bet kuriuo metu sekti užsakymo / siuntos būseną.
Visi užsakymai, kurių prekių krepšelio suma viršija 199 EUR yra siunčiami nemokamai (paštu arba LPEXPRESS paštomatu).
Strikeball.lt kataloge nurodytos kainos su įskaičiuotu 21% PVM.
Klientui pasirinkus atvykimą į Strikeball.lt sandėlį (Vilniuje arba Kaune) ir apmokėjimą už prekes prekių atsiėmimo metu, būtina atsižvelgti į prekių pasiekiamumo laukelį. Prekės pažymėtos "Pasiekiamumas:Yra sandėlyje" gali būti išduodamos klientui atvykus į vietą ir apmokant atsiėmimo metu.
Jeigu prekės pažymėtos "Pasiekiamumas:Pristatymas per 14 d.d.", tokiu atveju prekės importuojamos tik gavus pilną kliento apmokėjimą už užsakymą. Po apmokėjimo ir prekių pristatymo į pasirinktą sandėlį (per 14 d.d.), klientas atsiimti prekes gali atvykęs į vietą.
Elektroninėje parduotuvėje rodomos nuotraukos yra iliustracinės. Gaminys, jo komplektacija ar spalva gali nežymiai skirtis nuo nuotraukoje parodytų prekių.
Kliento pareikalavimu, į Lietuvą importuojami individualūs užsakymai. Vykstančio individualaus importo metu, arba 14 d. po individualiai klientui importuotų prekių pristatymo, klientui atsisakius kokybiškų prekių, taikomas prekių parsiuntimo atgal į užsienio valstybę mokestis (skaičiuojamas pagal importuotų prekių svorį ir gabaritus). Šis siuntimo mokestis netaikomas jokioms per 14 d. gražinamoms prekėms, įsigytoms iš Strikeball.lt sandėlio.
Užsakymo pateikimas:
Išsirinktą prekę (-es)
įsidėkite į pirkinių krepšelį.
- Spauskite "Pradėti
pirkimą" ir būsite nukreipti pas užsakymo suformavimo vedlį.
- Pirkimą atlikti galėsite
prisijungę prie savo paskyros arba naudodamiesi „Svečio“ forma.
- Įvedę pristatymo adresą ir
mokėtojo duomenis pasirinksite pristatymo būdą.
- Jeigu pristatymo būdu
pasirinkote „LP Express“ arba „Autobusų siuntas“, užsakymo komentaruose
būtinai nurodykite į kurį terminalą / stotį norite gauti prekes. To daryti
nereikia, jeigu pristatymo būdu pasirinkote „Registruotas pašto
siuntinys“.
- Pasirinkite apmokėjimo būdą.
(Jeigu pasirenkate mokėjimą grynais atvykus, nurodykite kokiame mieste –
Kaune ar Vilniuje, norite atsiimti prekes.)
- Apžiūrėkite suformuotą užsakymą
ir spauskite „Patvirtinti“. Jūsų nurodytu el.paštu bus atsiųstas užsakymo
ID numeris, kuris yra būtinas apmokėjimui. Atlikdami banko pervedimą šį
numerį nurodykite mokėjimo paskirties laukelyje: „Užsakymo ID ***” . Nieko
papildomai nurodyti nereikia.
Visos apmokėtos prekės yra išsiunčiamos per 1 - 2 d.d. nuo gauto apmokėjimo, nebent internetinės parduotuvės užsakymo formoje nurodyta kitaip (pvz. išankstiniai užsakymai). Didžioji dauguma užsakymų yra išsiunčiami tą pačią dieną.
Po 5 darbo dienų, nuo užsakymo patvirtinimo momento, neapmokėti užsakymai panaikinami.
Prekių grąžinimo sąlygos
Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas remiantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu (2014-07-22) dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo ir pačiomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 straipsnio 1 dalies nuostatomis.
Įsigytas kokybiškas prekes galima grąžinti per 14 d. jeigu:
• grąžinama prekė yra
originalioje tvarkingoje pakuotėje;
• prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
• prekė nebuvo mechaniškai ardyta (nepažeistos garantinės plombos);
• prekė yra nepraradusi
prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės,
maišeliai ir kt.);
• grąžinama prekė yra
pilnos komplektacijos su visa gamintojo pridedama dokumentacija;
• grąžinant prekę pateikiamas jos įsigijimo dokumentas.
Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jeigu:
• prekės buvo
pristatytos pagal pirkėjo individualų išankstinį užsakymą;
• prekės buvo panaudotos,
ne pilnos komplektacijos, apgadintos;
• kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjas atsako už:
• prekių supakavimą;
• prekių grąžinimą
registruota siunta, mūsų nurodytu adresu.
Prekės gražinimo pareikalavimas gali būti atmestas jeigu buvo padaryti
prekės ar pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo nebūtini norint apžiūrėti
prekę, įskaitant pažeistas etiketes, nuplėštas apsaugines plėveles ir permatomų
pakuočių, kurios netrukdytų pasinaudoti prekės apžiūrėjimo teise, pažeidimus.
Jei prekei padaryti pakuotės pažeidimai lemia, jog prekė negalės būti
vėliau realizuota už tą pačią kainą, nepažeidžiant kito šios prekės pirkėjo
teisių į naujos ir nenaudotos prekės įsigijimą, tokios prekės gali būti grąžinamos
tik mūsų bendru sutarimu (pvz. Jums sutikus kompensuoti prekės nuvertėjimo
skirtumą).
Grąžinant el. parduotuvėje pirktą prekę, būtina pateikti laisvos
formos raštišką prašymą, nurodant detalią užsakymo informaciją: užsakymo ID,
data, prekė, kaina, pristatymo data. Prašyme reikia nurodyti sąskaitą pinigų
grąžinimui.
Pardavėjui gavus grąžinamas prekes, įvertinus jų kokybę ir patvirtinus
gražinimą, per 15 dienų nuo prekių gavimo sumokėta pinigų suma už prekės kainą
pervedama į pirkėjo sąskaitą.
Grąžinant kokybiškas prekes, pirkėjui tenka visos su jų grąžinimu susijusios transportavimo išlaidos.
Kyla klausimų? Susisiekite:
shop@strikeball.lt
Kontaktinis tel.nr.: +370 658 24426